tisdag 7 december 2010

Leveransen som försvan...

Hade hjälpt en kund med lastning av hästar i ett annat stall än vårat...

Som tack för detta skulle jag få hemlevererat flera små 100-pinnars harvar..


Dessa harvar har aldrig dykt upp....

Härrom dagen träffade jag kunden i en affär..

Vi pratade lite runt om hästar och lite annat.

Sen säger han att, jag var hos dig med lastbilen för att leverera harvarna jag lovat dig...

När jag var i ditt stall träffade jag en av tjejerna i stallet..

Hon sa att du hade slutat med hästar och lagt ner stallverksamheten..


Så jag fick åka hem igen med harvarna, sa han..

Har du slutat med hästar frågade han sen ?

Nej fick jag fram, det har jag verkligen inte gjort.

Då kommer jag med harvarna en dag till dig.


Vad ska man säga, vilka underliga hyresgäst..