tisdag 7 december 2010

Toapapper..

I stallet har vi en liten torrtoalett.
På toaletten finns det toapapper att torka sig med.
Detta köper jag in när jag är och handlar och då hästverksamhet
inte är så lönsamt så gäller det att hålla i alla pengar.
Själv tycker jag att det kvittar vilket märke det är på pappret, bara det finns där.
En hyrresgäst ( +50år) kommer en dag till mig och säger:
Varför har du Euroshoppertoapapper på toan ?

Äh va, vadå ? svarade jag lite taffligt..
Du som har så stort fint stall ska väl inte ha sånt billigt skitpapper på toan sa hon då..
Äh va, vadå säger jag igen....
Sån billig skit torkar man sig inte ens i röven med säger hon då..
Det ska vara Lambi eller nått annat som är dyrare än Euroshopper i allafall.
Ähh, säger jag igen.....
Då får du väl ta med dig eget toapapper då hasplar jag ur mig...