måndag 30 augusti 2010

Oj då, vad säger man nu.........

Detta hände för ganska länge sedan...

Vi hade vid detta tillfälle bla..

5 tonårstjejer och 1 tonårskille som hyresgäster i stallet..

Ni kan ju tänka er själva vilka intriger och annat det blev...

Killen behagade vandrade runt bland tjejerna som en Don Juan..
 

Avundsjuka, svartsjuka, kärlek, romantiska ridturer och slagsmål..

 
En dag jag var själv i stallet, trodde jag i alla fall..

Hör jag plötsligt att underligt ljud i stallet.

jag tänkte att nu har de glömt någon häst inne....

Gick in i stallet och tittade, ingen häst inne och ljudet hördes nu lite tydligare...

Någon som fnissade och lite andra ljud..

Stod och försökte lyssna varifrån ljuden kom...

Inifrån sadelkammaren, därifrån kom ljuden så jag öppnade dörren.

Där på bordet finner jag två ungdomar spritt språngande nakna i full gång med samlag...

Hej på er ungdomar fick jag ur mig och blev ståendes mitt i dörren som en tok och viste inte vad jag skulle säga eller göra..

Ungdomarna blev ganska så generade och avslutade genast det de höll på med...
Så fick de väl på sig sina kläder i en hast, med mig fortfarande ståendes i dörren som ett fån...
Vad skulle jag säga och göra, tappade nog hakan ner till knävecken, tror jag...
Då fick jag till: Bra att ni använder kondom i alla fall....

-Mmm fick jag till svar av de båda ungdomarna...